22 Mart 2012 Perşembe

Tchibonun Basamaklı Taburesi Çalışma Masasına nasıl dönüşür ?



Tchibonun  basamaklı taburesi internette tükendiği için mağazasında tükenmeden koştura koştura gittim ve yine tükenmek üzereyken son tabureyi aldım. Niçin ?  Nehir hanımcım ellerini yıkarken lavaboya  rahat ulaşabilsin diye ...  Ama benim akıllı kızım taburenin belkide hiç akla gelmeyen başka bir kullanım şeklini keşfetti :)


Vallahi ben de tuttum bu şekildede kullanmasını. Zira piyasada satılan plastik masalardan almak şart olduysada pekde içime sinmiyordu . Hem plastik yerine doğal ahşap hemde çok fonksiyonlu oldu :)

Bizim Nehirde babasıyla tabureyi kurarken  baya bi eğlendi .....




Kutusuylada ayrı eğlendi :)


Tabureyi kullanabileceğimiz her şekilde kullandık , oynadık. Dahada çok kullanacağız öyle görünüyor .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder