30 Mart 2012 Cuma

Nehirin İlk Korkutan Düşme vakası :(

Güzel başlayan bir haftasonuydu. Nehirin halası gelmişti ve hepberaber büyük teyzeye gidilecek bu arada da İnci arkadaşla buluşma ayarlanacaktı :)

Önce güzel bir kahvaltıyla güne çok erken başladık :) Amaaa

İşte anneyi iki dakka çay almaya bile yollamayan peşinden ağlayan nehir , bu aralar böyleyiz biraz :)

Toprağı , taşları, çiçekleri kurcalayıp toz toprağa batan Nehir ...





İnci arkadaşla oynamalar , aslında bağımsız oynamalar beraber hareket etmek yok , herkes kendi aleminde :)
Yine toprak kurcalama , her yerde buluruz biz taşı toprağı :) Nehir yine  bir şeylerin tadına bakıyoo :)


Çok zor denk getirdiğimiz  kareler, sürekli bir koşma  kurcalama hali , alemsiniz siz var yaaa...

 Ne zaman oturup beraber oynayabilecekler merak ediyorum :)


Ve bu koşturmaca sırasında , Nehir yine İnciyi iteklemek isterken , İnci aniden hareket edince Nehirde yere düşüp yüzünü sert zemine çarpmış ve burnu kanamış. Mişli konuşuyorum çünkü ben yoktum bi 5 dakka çocukları babalarına bırakıp  bir mağaza dolaşmaya gitmiştik . Ama bu arada benim canım kızım ilk taklasını atmış meğer :(   Ufak bir kanama ve bir kaç sıyrıkla atlattık çok şükür.. Allah daha kötülerinden korusun!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder