13 Mayıs 2012 Pazar

Anneler Günümüz

Nehirin oyun grubunda öğretmeninin anneler günü sebebiyle hazırladığı   ve üzerinde yazan  şiirle ve beraber yaptığımız Nehirin el baskısıyla gerçekten tüylerimi diken diken eden çalışması...



"Canım Anneciğim;
İşte sana evin her köşesinde,mobilyalarda,duvarlarda,aynada,camda,seh pada hergün temizlemekten bıktığın,kirli parmak izlerim,gün geçtikçe büyüyorum ve etrafa bıraktığım izler azalıyor.Onun için sana,büyüdüğüm zaman özleyeceğin,küçücük sevimli ellerimin izini bir anı olarak hediye ediyorum.
Anneler günün kutlu olsun.
Seni seviyorum. "

Ama  asıl anneler günü bombamız şuydu :

Nehir babasının kucağında  sabah yanıma gelip beni uyandırır. Ama bir kıyamet bir gürültü..

Nehir : Koymaa, Koymaa !!!

Anne  :??? (uyku şaşkını nooolduğunu anlamaya çalışıyor)

Baba : Kızım kucağına koysana hediyeyiii, anneye vericez..

Nehir: omaaajjj omajjjj (elini sürmüyo hediyeye  kesinlikle )

Bu sene böyle  bağrış çağrış anneler günü hediyemi aldım, Bakalım seneye nasıl olacak :))

 Hediye faslından sonra ,  boğaz manzaralı birde kahvaltı ısmarladılar baba kız ..


Sonra hidiv kasrına doğru çıkalım dedik , tesadüf  Nehirin 'inci' side oralardaymış , onlarlada buluştuk...





 Nehir yine inciyi sıkıştırma , sürekli sarılma ısrarlarıyla canından bezdirdi biraz :))

 Ama  bu  pozu  verebilmek için bayaa uğraşmışız, çekilen onca poz arasında en düzgün durdukları bu oldu...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder