17 Nisan 2012 Salı

Aktiviteleri böyle çeviririz yada deviririz biz :)

        Ah  benim çılgın kızım ben o kadar araştırdım bir aktivite   buldum beraber eğlenelim hemde gelişmemize katkısı olsun diye ..

Boncuk bulamadım evde, bu yüzden gittim sitenin bahçesinden beyaz çakıl taşları topladım, bir güzel yıkadım sonra gıda boyasıyla boyadım, yetmedi parlatıcı sürdüm üstlerine çok da güzel taşlar oldular..

Sonra bir kaba taşları doldurdum ve diğerine teker teker aktarmaya başladım , sende önce bak sonra yap diye ..


Hepsini aktarmamı bekleyemedin  aldın elimden taşları,  sana verdim bir iki tane attın sonra
sıkıldın döktün hepsini yere :)



              Taşları birbirine vurdun ellerinle karıştırdın aktarma olayından çok  taşlar ilgini çekti ..



Sonra kaplara sıra geldi onlarıda mıncıkladın bi güzel..


Budaaktarma aktivitesi değilde, bize özel  taşları dağıtma ve kapları mıncıklama aktivitesi oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder