1 Ocak 2012 Pazar

Nehirin Yılbaşı Maceraları

 Ah bu annemler yokmu yaa!!! Yine son dakikada karar değiştirip Ankaraya gitmeye karar verdiler. Gitmeden bir gece önce annem Ankarada çok yakın bir arkadaşına  daha önce yapmaya söz verdiği kurabiyelerle gece yarısına kadar uğraştı.


 Anne ve babam işten gelince  Ananemlerle beraber yola çıktık. Yolda bir güzel uyudum da rahat ettim yoksa çok sıkılıyorum arabada, beni bağladıkları kemerlerden  hep kurtulmaya çalışıyorum. Zaten kollarımı çoğunlukla çıkarıyorum kemer  biraz bolsa , ama annem hemen görüp sıkıyor kemeri yine. Neyse annemle sohbet ettik, bana biraz masal filan anlattı derken geçti gitti yol ve Ankaraya geldik.





Ankarada bir günde o kadar çok yere gittikki kafam karıştı valla !!
  
Önce iki   büyük amcamlara gittik

















Sonra annemin arkadaşı geldi.


Annem Burcu teyzeyle çok yakın arkadaş olduğu için bende onun haftaya doğacak oğlu  Metenin ablası olucakmışım öyle söylediler bana :)

Sonra büyük teyzemin evine gittik. Yılbaşı yemeğimizi yedik. Annem bana güzel bir elbise giydirdi, kalabalığıda görünce iyice havaya girdim, müziğide duyunca oynadım durdum hele bir de alkışlar gelince iyice coştum :)



Bugün annem sabahtan beri elime küçük  hediye paketleri tutuşturup kuryelik yaptırdı bana. Ben pek vermek istemedim, paketleri çok parlaktı çünkü hep oynamak istedim paketlerle.. Bana gelenlerin paketleriyle oynadım ama sonunda.






 

İşte böyle deftercim , yorucu  ama eğlenceli bir gün oldu benim için o yüzden saatin 12 olmasını bekleyemedim ve 10 dan geriye sayma kısmınıda kaçırma pahasına erkenden uyudum. Yeni yıla uyuyarak girdim ama annemle babam yanıma gelip beni öpmüşler yeni yıla girerken. 

Ama sonrasınıda bir bilsen ne olduysa bana bir uyandım gecenin yarısında , gerisinide sonra anlatırım....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder