26 Ekim 2011 Çarşamba

Bir yıl önce ve Bir yıl Sonra...

26.10.2010 04:30

 Tam bir sene önce gece saat 03:00 te hastaneye  gitmemizle başladı  hikayemiz ...Doktordan ve hastanelerden çok korkan biri olarak o gece herkesi şaşırtacak kadar sakin, yanımda saliha teyzen ve babanla girdim doğumhaneye. Aslında çok  korkuyordum. Ama ara ara gelen sancıların senin geliyorum mesajların olduğunu bildiğim için sevincimden bu kadar sakin durabiliyordum. Hatta doğumun o en zor anlarında hemşirenin "böyle yaparsan bebeği zor durumda bırakırsın" demesiyle yanımda elimi sıkı sıkı tutan  babana sarılıp hemen kendimi toparlıyordum. Ve seni ilk bana verdikleri anı,  yanağıma değen o sıcaklığı, o tombiş güzel yüzü hala unutamıyorum. O kadar sevinçliydimki sürekli çevremdeki hemşirelere, doktora, teşekkür edip duruyordum. Hatta bir ara seni doğurtan hemşireyi yanıma çağırıp öpmek istedim:)

26.10.2011 04:30
Tarih : 26.10.2011 saat 04:30 da  biz yine senin doğduğun saatte ayaktayız. Sen gece 4 te uyandın ve biz  anneannenin yaptığı irmikli muhallebiden pastanı hazırlamıştık, üzerine bir tane mum koyduk. Ve yine o mutlu günümüzü kutladık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder